• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 02.10.14, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea koduleht püüab Aasia turiste

Aasia turist tahab reisikorraldajatelt emakeelset kodulehte ja lihtsat reisibroneerimise võimalust veebis, ütles analüütik Cees Bosselaar.
Analüütik Cees Bosselaar soovitab reisikorraldajatele aktiivsust ka sotsiaalmeedias.
  • Analüütik Cees Bosselaar soovitab reisikorraldajatele aktiivsust ka sotsiaalmeedias. Foto: Andras Kralla
Uuringufirma PhoCusWright analüütik Cees Bosselaar märkis, et Aasia turisti püüdmiseks peavad reisibürood tõsisemalt mõtlema online-müügi võimalustele. „Kui sa tahad olla Jaapanis ja Hiinas edukas, peab sul kõigepealt olema tõlgitud koduleht. Hädavajalik on ka olla aktiivne sotsiaalmeedias,“ ütles Bosselaar. Näiteks on tema sõnul koguni 70% reisijatest inspireeritud enda sõprade reisi-postitustest.„Online-turg kasvab kaks-kolm korda kiiremini kui tavaline,“ ütles Bosselaar. Tema sõnul on see selge märk, et iga reisikorraldaja peaks keskenduma lihtsate online-broneeringu võimaluste pakkumisele. „On kaks võimalust olla edukas: kas püüda varastada kellegi teise turgu või liikuda valdkonna peale, mis kasvab enim,“ märkis ta.Bosselaari sõnul kasutab üha enam Hiina turiste reisimisel nutitelefone, mistõttu peaksid kõik reisikorraldajad regulaarselt jälgima, et nende koduleht erinevates tehnoloogiavidinates korralikult töötaksid. Kui kodulehed ei tööta korrapäraselt nutitelefonis või tahvelarvutis, siis kaotab ettevõte ka oma kliente.Bosselaar lisas, et hiinlased soovivad üha enam reisida - vähemalt pool rahvastikust on välismaale reisinud. Kusjuures koguni 62% neist, kes on senimaani reisinud vaid riigisiseselt, soovivad järgmise kolme aasta jooksul ka välismaale sõita. „See on ju meeletu turg,“ ütles Bosselaar. Ta lisas, et 43% hiina turistidest soovib külastada just Euroopat. Bosselaari sõnul polegi hiinlaste jaoks niivõrd oluline, kas nad reisivad just Prantsusmaale, Inglismaale või mõnda muusse Euroopa riiki – nende jaoks on kogu Euroopa justkui elustiil, mida tuleb külastada. Eesti ülesanne on vaid teiste riikidega konkureerida ja end teha Aasia turistidele võimalikult atraktiivseks ja lihtsasti külastatavaks.Tallink Grupi juhatuse liige Peter Roose lisas, et Aasia turistide püüdmisel tuleb olla kannatlik. „See on pikaajaline protsess,“ märkis ta. Jaapani ja Hiina turistid on aga turg, mille poole püüelda. Roose nõustus Bosselaariga, et sotsiaalmeedial ja sõprade soovitustel on iga riigi ja ettevõtte tutvustamise juures oluline roll. Seetõttu teeb Tallink palju koostööd blogijatega. „Kui on usaldusväärne inimene ja ta kirjutab meist positiivselt, siis on sellel väga suur mõju,“ rääkis Roose. Näiteks on tema sõnul 83% online-müükidest saanud mõjutuse just sotsiaalmeedia kaudu.Peale blogijate on Tallink turundustööd teinud ka Aasia kohalike veebilehte kaudu, näiteks Hiina Youtube'i Youku kaudu. Kõige olulisem on aga pakkuda klientidele võimalikult lihtsat broneerimisvõimalust, samuti tutvustada põhjalikult Eestit sihtriigina.Roose sõnul püüab Tallink kasutada ära ka Soomet külastavaid turiste, pakkudes neile päevakruiise ja kasutades ära head laevaühendust Helsingiga.

Seotud lood

Uudised
  • 27.04.15, 12:48
Eksperdid materdavad riigikogu uut veebi
100 000 eurot maksma läinud parlamendi uus veebikülg on käkerdis, mida ei peaks e-Eestis ka tasuta käiku laskma.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 12:30
Vaid 2 kuud Telia Digital Hub-ni! Millest räägitakse tippjuhtide klubis?
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele